Even voorstellen... de dames van 'Support'

Nog relatief nieuw, maar nu al een strak ingespeeld team. Bij de drie dames van onze supportafdeling spat de energie er vanaf. Hoog tijd voor een nadere kennismaking met Inge, Neeltje en Patty.

Eerste aanspreekpunt bij online orders

'Customer Support & Traffic medewerker' is de officiële functietitel onder hun e-mail en op hun visitekaartje. Intern én bij veel klanten staan ze beter bekend als 'de dames van Support'. Inge Heesakkers (30 jaar, woonachtig in Nistelrode), Neeltje Bettonviel (40 jaar, uit Nuland) en Patty van Nistelrooij (40 jaar, geboren en getogen in Geffen) zorgen samen voor een snelle en efficiënte afhandeling en verzending van de dagelijkse online orderstroom. Ze staan als eerste aanspreekpunt klanten en collega's met raad en daad ter zijde om antwoord te geven op vragen en om dat proces continu te verbeteren.

Vijf vragen, vijf antwoorden

Wat zijn jullie eerste indrukken van je nieuwe baan?

Neeltje: "Haha, het is niet zo’n nieuwe baan meer. Ik werk hier sinds september 2018. Ik ken Wihabo al van jongs af aan. Vorig jaar raakte ik in gesprek over een nieuwe functie binnen Wihabo. Dit zag ik als een mooie uitdaging. Ik heb het heel goed naar mijn zin!"


Patty: "Ik ben nog het 'nieuwste', sinds april. Ik had vooraf een beeld van een bedrijf met een no-nonsens mentaliteit in combinatie met Brabantse gemoedelijkheid. Dat is helemaal uitgekomen: er wordt hard gewerkt en de sfeer onderling is erg goed!"

Waarom kan Wihabo nu eigenlijk al niet meer zonder jullie?

Inge: "Ik heb er samen met Neeltje en later ook Patty voor gezorgd dat er binnen een jaar een afdeling stáát. Support is inmiddels niet meer weg te denken bij Wihabo. Onze afdeling zorgt ervoor dat onze ‘online’ klanten één aanspreekpunt hebben voor al hun vragen en die weten inmiddels dat wij onze uiterste best doen om ze te helpen."

Waarom is het zo leuk om bij Wihabo te werken?

Inge: "Ik vertel altijd tegen anderen dat het een gemoedelijk, leuk en gezellig bedrijf is met korte lijntjes. En dat is prettig werken."


Patty: "Daar sluit ik me helemaal bij aan. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook tijd voor een gezellig praatje met collega's. Hier zijn medewerkers geen nummers!"

Wat hopen jullie de komende jaren bij te dragen aan Wihabo?

Neeltje: "Het is fijn dat Patty ons is komen versterken, met z'n drieeën kunnen we verder professionaliseren, zodat de orderstroom nog efficiënter wordt. Daarnaast wil ik zelf nog meer drukwerk-kennis opdoen en onze klanten ook met wat complexere aanvragen kunnen faciliteren."


Patty: "Samen willen we elke dag bewijzen dat we een afdeling zijn waar je van op aan kunt. Voor de toekomst hoop ik dat ik ook andere projecten mee op kan gaan pakken zodat ik mijn werkervaring kan gebruiken om Wihabo verder te laten ontwikkelen."

Wat is voor jou het WOW-gevoel van Wihabo?

Neeltje: "Servicegerichtheid. Het echt goed willen doen voor klanten en net dat stapje extra zetten. "


Inge: "Mijn collega’s, iedereen zet zich voor meer dan 100% in om alles voor elkaar te krijgen!" 


Patty: "Dat vind ik dus ook. Zowel op kantoor als in productie hebben we allemaal het Wihabo gevoel. Dat is leuk om te zien!"