"Een eigenzinnige en aansprekende uitstraling?

“Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een organisatie als IBN kiest voor een specifieke drukkerij. Bij onze algemene aanbesteding voor drukwerk is de eigenzinnigheid van Wihabo toch wel de belangrijkste doorslaggevende factor geweest.” Sandra van Groenestijn, manager corporate communicatie en marketing vertelt over deze aanbesteding en hoe IBN de verdere samenwerking ervaart.

“Tijdens de aanbesteding presenteerde Wihabo zich als een moderne en aansprekende organisatie. Wat direct opviel was de reactie die ze gaven op de vraag of ze onze voorraad zouden kunnen beheren. Het antwoord was namelijk nee! Volgens Wihabo heb je geen voorraad nodig en kun je prima kleine oplages bestellen, deze zouden de volgende dag al in huis kunnen zijn.”

Social return

“Naast het voorraadbeheer, kwam tijdens de presentatie de kwaliteit van het drukwerk als beste uit de bus. Daarnaast is het natuurlijk geweldig dat ook Wihabo invulling geeft aan ‘social return’. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt krijgen een kans om te werken. Dat verbindt ons als organisaties.”


Rondleiding

“De mooie verhalen tijdens de aanbesteding, heeft Wihabo ook waargemaakt,” vertelt Sandra enthousiast. “We zijn uitgenodigd voor een kennismaking om eens te gaan kijken bij de drukkerij in Geffen. Wat een prachtig en innovatief bedrijf. De mogelijkheden zijn enorm en ook kleine oplages vormen geen probleem.”

Snelheid van handelen

“Wat de snelheid van werken van Wihabo toch wel het best illustreert, zijn de folders die gedrukt moesten worden voor een ingelaste informatiebijeenkomst voor IBN-medewerkers. Op donderdagmiddag 15.00 uur moesten de teksten voor de folder door ons nog opgemaakt worden, het bestand werd op vrijdagmiddag 14.00 uur bij Wihabo aangeleverd. Maandagochtend hadden wij de folders al binnen. Op tijd voor de bijeenkomst later in de middag. Logistiek wordt het proces heel goed aangestuurd en dat maakt Wihabo toch wel uniek.”


Geen woorden, maar daden

“De samenwerking verloopt ontzettend goed, Wihabo heeft wel degelijk waargemaakt wat ze tijdens de aanbesteding gezegd hebben. Drukwerk van kwalitatief hoogstaand niveau, oplossingsgericht als het gaat om speciaal drukwerk, snelheid van handelen en bovendien een op maat gerichte webshop, waar het gemakkelijk is om standaarddrukwerk te bestellen. We zijn heel tevreden en blij met deze samenwerking.”

 

Sandra van groenestijn,
manager corporate communicatie en marketing bij ibn:


"Logistiek wordt het proces heel goed aangestuurd en dat maakt Wihabo toch wel uniek."

Meer over: IBNSamenwerking