Team Wihabo op Tony's Fair

Als drukker en wikkelaar van de gepersonaliseerde Tony's Chocolonely repen kon team Wihabo uiteraard niet ontbreken op Tony's Fair. Daarom vertrok er donderdag 23 november een bus met enthousiaste Wihabo-ers vanuit Geffen naar de Beurs van Berlage in Amsterdam voor de nodige chocofun.

Ieder jaar organiseert Tony's Chocolonely de Tony's FAIR: een jaarvergadering waarop het jaarFAIRslag wordt gepresenteerd. Dit jaar vond de Fair plaats in de Beurs van Berlage in Amsterdam, serious business dus. Samen met vele andere chocoliefhebbers vierde team Wihabo feest met veel chocolade, spelletjes in de choco-speel-o-theek en te gekke artiesten. Dit alles om zoveel mensen bij Tony's missie te betrekken. 


Vriendenstrategie

De Fair is een belangrijk onderdeel van de 'vriendenstrategie' van het merk, legt Tony's marketingmanager Pascal van Ham uit op Marketingfacts.nl. "“Tony’s Chocolonely is opgericht met de missie een einde te maken aan slavernij in de cacao-industrie. In alles wat we doen is die missie leidend. We zijn enorm aan het groeien in omzet en bekendheid. De uitdaging is nu om alle mensen die Tony’s kennen, ook bekend te maken met onze missie." Op de Tony’s Fair presenteert het chocolademerk hun 'jaarfairslag' en dompelen drieduizend mensen zich onder in het merkverhaal en de grote gezamenlijke missie. Want alleen samen maken we chocolade 100% slaafvrij.


Lees hier het hele verhaal van Tony's op Marketingfacts